Air Fryer Philips Amway Twin TurboStar [Info & Tutorial Lengkap]

Anda suka masak menggunakan air fryer? Atau mungkin tengah merancang untuk mengamalkan masakan sihat menggunakan Air Fryers? Tidak sama seperti Air Fryer lain, air fryer Philips ini mempunyai keunikannya yang tersendiri yang jauh lebih hebat dari air fryers lain.  

Perasan atau tidak, memasak menggunakan air fryers mempunyai banyak jenis keadaan. Contohnya, ada air fryers yang mengeluarkan banyak minyak pada makanan setelah di masak. Ada juga air fryer yang memerlukan kita panaskan suhu dahulu untuk memasak dan perlu menunggu.

Macam-macam jenis keadaan masakan menggunakan air fryer ni. Tapi Alhamdulillah sejak adanya Air Fryer Philips , semuanya mudah. Sebab Air fryer Philips tak sama seperti air fryer di luar sana. Apa beza nya? Jom lihat perbezaan Air Fryer Philips Amway dengan Air fryer jenama lain. Ianya jauh lebih baik!

Imej via [amway]

PERBEZAAN AIR FRYER PHILIPS AMWAY DENGAN AIR FRYER LAIN

Terdapat banyak perbezaan antara air fryers jenama Philips dengan yang lain. Jika anda pernah gunakan air fryers berjenama lain, dan tiba-tiba guna Philips. Memang akan rasa sangat-sangat berbaloi, indahnya dunia masakan dan kesihatan. Ini memang the best, sangat mudah masak, isteri dan ibu di dapur memang komfim-komfim suka!


Air Fryers Philips Amway Tanpa Minyak Dan Lemak

Imej via [yithra]

Memasak menggunakan air fryers selain cepat dan pantas, makanan juga lebih berkhasiat kerana tak perlu menggoreng pun masih boleh makan ayam goreng. Hanya dengan memasak menggunakan air fryer sahaja. 

Tetapi awas, ada air fryers yang tetap menjadikan makanan anda berminyak dan minyak keluar dari makanan dengan banyak. Berbeza dengan air fryers Philips Amway ini, terdapat sistem pengasingan minyak dimana anda tidak akan mendapati minyak dari makanan terlalu banyak. Ia telah ditapis atau diasingkan dari makanan. 


Imej via [yithra]

Selain minyak, air fryers Philips Amway juga berfungsi menyingkirkan lemak. Tidak percaya? Ya, proses memasak menggunakan air fryers ini dapat menyingkirkan lemak daripada makanan. Tak perlu mengeluh lagi jika nak diet, makanan sihat. 

Masih lagi boleh makan ayam goreng, kentang goreng, dan banyak lagi. Untuk pengetahuan anda, air fryer Philips ini boleh memuatkan 0.8 kg kentang jejari dan sesuai untuk menggoreng, membakar, menggril dan memanggang makanan. Hampir sekilo kentang tau boleh sekali masak!


Spesifikasi Dan Ciri Air Fryers Philips Amway

Imej via [yithra]


Ruang kapasiti: 0.8 Kg 

Kuasa: 1500 W

Dimensi: 266 mm (P) x 292 mm (L) x 276 mm (T)

Berat: 5.3 Kg

Warna: Desert Green


Teknologi Twin Turbo Air Fryers Philips Amway

Imej via [amazon]

Dalam air fryers Philips Amway ini mempunyai gandingan pemanas dan motor yang berkuasa menghasilkan udara panas. Ianya berputar seperti tornado dan mengalirkan kuasanya untuk memastikan haba memasak berjalan lancar. Amat bagus sekali, air fryers ini turut direka bagi menyingkirkan lebih banyak lemak daripada makanan dan memerangkapnya di dalam pengurang lemak agar lemak mudah dibuang.

Teknologi Twin Turbostar ini juga berfungsi mempercepatkan proses memasak. Selalunya kita akan membalikkan makanan tersebut untuk mudah masak, tetapi dengan menggunakan air fryer ini anda tak perlu membalikkan makanan yang dimasak. Semuanya akan dimasak dengan sempurna.

Menarik lagi, Air fryer Philips Amway Twin TurboStar ini tidak memerlukan anda memanaskan suhunya. Mudah saja, buka elektrik, letak bahan makanan yang nak dimasak, terus set kan masa memasak. Tak perlu tunggu suhu panas dan sebagainya. Seronoknya, macam ni bolehla kita yang sibuk kerja online ni letak dan terus makan jer bila dah siap masak!

Imej via [yithra]



Ciri Pemegang Universal Easy Click


Air fryers Philips ini mempunyai Pemegang universal Easy Click.  Anda boleh mengangkat pemegang air fryers ini dengan mudah dan menukarkan aksesori yang lain. Tidak seperti air fryers jenama lain dimana pemegang suka terlekat dengan ketuhar tempat masak. Air fryers Amway ini boleh dibuka pemegangnya dan ditukar aksesorinya.

Selain itu, terdapat banyak lagi keistimewaan dan ciri-ciri Air Fryers Amway ini yang membezakan ia dengan air fryers lain. Jom lihat keistimewaan, kelebihan dan ciri-ciri Air Fryers Philips Amway Twin TurboStar ini secara keseluruhan.


Keistimewaan Dan Kelebihan Air Fryers Philips Amway Twin TurboStar









  • Air Fryers Amway yang serba boleh, multifunction
  • Sangat pantas dan mudah memasak dengan cepat
  • Kompak, muat sehingga 0.8 Kg kentang jejari (Contoh)
  • Boleh membakar, menggoreng, menggril dan juga memanggang makanan
  • Pemegang Universal EasyClick berfungsi memudahkan menukar aksesori
  • Terdapat Bakul QuickClean dengan jaring boleh tanggal dan pemegang
  • Aksesori dulang gril disediakan
  • Boleh terus digunakan. Tidak perlu dipanaskan dahulu
  • Teknologi Penyingkiran Lemak mengasingkan dan mengumpul lemak berlebihan dalam makanan
  • Teknologi Rapid Air berfungsi menghasilkan aliran udara 7x lebih pantas untuk hasil yang garing lagi lazat
  • Kawalan Suhu dan Pemasa, Serba boleh untuk pelbagai bahan


Keunikan Air Fryers Philips Amway | Air Fryers Amway 




1.  Makanan bertukar menjadi makanan yang lebih sihat tanpa minyak dan lemak

2.  Keenakan dan kelazatan makanan dimana ia lengkap garing di luar, lembut di dalam serta rasa yang maksimum dan lemak yang minimum.

3.  Teknologi Rapid Air meningkatkan kelajuan aliran udara di dalam bakul sebanyak 7 kali ganda, berbanding dengan kelajuan aliran udara di dalam Philips Viva Airfryer dengan dasar yang rata.

4.  Direka untuk menyingkirkan lebih banyak lemak daripada makanan dan memerangkapnya di dalam pengurang lemak agar mudah dibuang

5.  Menggoreng dengan sedikit atau tanpa minyak. Udara panas digunakan untuk menggoreng hingga 90% kurang lemak. Paha ayam dipanggang hingga garing dan lembut namun menyingkirkan lemak.


6.  Memasak Serba Boleh. Bukan sahaja menggoreng, ia juga boleh, menggril, membakar kek dan memanggang sajian kegemaran anda.

7.  Saiz kompak, kapasiti besar yang menjimatkan ruang di kaunter dapur untuk kegunaan harian.

8.  Pemegang Universal EasyClick pula memudahkan anda menukar bakul ke dulang gril.

9.  Aksesori Dulang Gril sesuai untuk menggril ikan, daging dan sayur-sayuran.

10.  Pemanasan segera boleh terus digunakan.

11.  Bakul QuickClean, Bakul jaring boleh tanggal dengan pemegang.


Video Cara Masak Guna Air Fryers Philips Amway

Jom lihat video cara guna air fryers Philips Amway. Cara guna air fryers Amway ini sangat mudah semudah abc! Tak percaya? Jom tonton video di bawah. Sekejap je dah jadi ayam panggang. MasyaAllah sedapnya. Sis pun tak sabar nak gi masak nih!


Harga Air Fryers Philips Amway


Boleh bayar bulan-bulan secara ansuran bulanan, credit card atau debit card juga tiada masalah.  Harganya sangat berpatutan dengan kualiti yang sangat-sangat hebat ini. Anda juga berpeluang untuk dapatkan penjimatan untung runcit lagi dengan menjadi ahli dengan cara yang sangat mudah.  Dapat beli air fryers harga sangat terbaik, dapat benefit yang lain lagi.

Baca Juga:  




Jom hubungi untuk kami bantu segera, Air Fryers Philips Amway adalah air fryers exclusive mampu milik serbaguna sangat, pelbagai golongan rakyat Malaysia, sama ada B40 sehingga golongan profesional pun merupakan pengguna air fryers ini. Harga sangat best dan berbaloi sangat!

KLIK 





Sumber:


Dapatkan Ilmu Bermanfaat, Jemput Sertai:

Barang Rumah Malaysia

Komuniti Rihura

Info Ibu Hamil 

Info Resepi 

Info Motivasi 

Malaysia Blogger Influencer & Content Writer



11 Ulasan

Cikza Mohmad berkata…
nak dekat ramadhan ya kareem ni, banda2 cmnilah membantu samada memanaskan atau memudahkan.. kena fikir strategi lauk ja. hahha
shidarahmat berkata…
Terbaik air frayer ni .. sedap pulak tgok makanan dalam tu
shamiera osment berkata…
Banyak betul function air fryer ni. Memang tak rugi beli kan..
Ombak Bergigi berkata…
Not bad juga air fryer ni
Mrs Pip berkata…
Jimat minyak masak pakai airfryer ni. Mac2 boleh masak ikut kreativiti. Sedap pin sedap walaupun less oil.
Bonde Zaidalifah berkata…
best betulkan ada air fryer senang nak masak boleh tinggalkan buat keje lain, jimat penggunaan minyak, makanan yg dimasak juga sihat.
Atul Hamid berkata…
Cantik warna dia, fungsi pun banyak. Senang dah sekarang nak masak macam2. Rajin ngan tak je
Siti Awadah berkata…
ada juga air fryer kat umah ni tapi jenama lain. jarang guna sbb tak biasa mana guna benda alah ni. yg pasti mmg bagus kalau nk masak menu diet
flizzy86 berkata…
salah satu item idaman ni..tapi tu lah,xtau bila nak beli nya...
Shalimar Yusof berkata…
cantiknya warna diaa… sha ada 1… tapi jarang sgt guna
Shalimar Yusof berkata…
Cantinya warna hijauu nii.. Sha ada 1 air fryer tapi jarang guna